Dataan pohjautuvaa
vaikuttajamarkkinointia

Lupaus
Lupaus

Luota AI muuttaa vaikuttajamarkkinoinnin tulevaisuuden

Luota AI analysoi vaikuttajat arvomaailman, kohderyhmän, tone of voicen ja seuraajakäyttäytymisen perusteella. Päätökset eivät koskaan perustu arvailuun, vaan faktaan. Saamme vaikuttajista kaikki demografiset ja tavoittavuustiedot suoraan Instagramista, TikTokista ja YouTubesta.


Luota AI on rakennettu ymmärtämään vaikuttajamarkkinoinnin kokonaisuutta, huomioimaan kuluttajakäyttäytymisen muutoksia, markkinoinnin trendejä ja psykologiaa, brändien liiketoiminnallisia päämääriä sekä viestinnän sävyeroja. Lopputuloksena on asiakas saa aina selkeän ja yksityiskohtaisesti perustellun suosituksen vaikuttajista, joiden kanssa yhteistyö tukee brändin tavoitteita parhaiten.

Vaikuttajamarkkinointia ei voi ostaa ilman puolueetonta ja objektiivista tietoa

Vaikuttajamarkkinointia ei voi ostaa ilman puolueetonta ja objektiivista tietoa

Vaikuttajamarkkinointi johon olemme tottuneet ei ole ennustettavaa. Asiakkaat käyttävät niitä vaikuttajia, joihin heillä tai heidän kumppanilla on kontakti.

Halusimme muuttaa tämän.


Vaikuttajamarkkinointi johon olemme tottuneet ei ole ennustettavaa. Asiakkaat käyttävät niitä vaikuttajia, joihin heillä tai heidän kumppanilla on kontakti.

Halusimme muuttaa tämän.


Ratkaisu
Ratkaisu

Luota AI löytää asiakkaan tavoitteeseen pohjautuen vaikuttajat ilman mitään rajoituksia

Luota AI löytää asiakkaan tavoitteeseen pohjautuen vaikuttajat ilman mitään rajoituksia

Luota AI arvioi vaikuttajien prosentuaalisen yhteensopivuuden kaikista julkisista profiileista ja tuottaa perustellun suosituksen parhaista vaihtoehdoista riippumatta siitä, kuka heitä edustaa.

1

Tavoitteet määritellään

Yhdessä luomme vaikuttajamarkkinoinnin liiketoiminnalliset tavoitteet, kohdeyleisön profiilin ja ostopolun, pohdimme vaikuttajamarkkinoinnin roolia markkinoinnin kokonaisuudessa sekä luodaan mittarit ja KPI:t (esim. tunnettuus, konversiot, brändimielikuva).

1

Tavoitteet määritellään

Yhdessä luomme vaikuttajamarkkinoinnin liiketoiminnalliset tavoitteet, kohdeyleisön profiilin ja ostopolun, pohdimme vaikuttajamarkkinoinnin roolia markkinoinnin kokonaisuudessa sekä luodaan mittarit ja KPI:t (esim. tunnettuus, konversiot, brändimielikuva).

2

Luota AI analysoi vaikuttajia

Vaikuttajia etsitään demografisten sekä tavoitavuustietojen pohjalta suoraan Instagramista, TikTokista ja YouTubesta. Asiakas saa myös halutessaan valita vain jonkin kanavan. Luota Agency varmistaa vaikuttajilta halukkuuden asiakkaan kampanjaan sekä selvittää mahdolliset yhteistyön esteet.

2

Luota AI analysoi vaikuttajia

Vaikuttajia etsitään demografisten sekä tavoitavuustietojen pohjalta suoraan Instagramista, TikTokista ja YouTubesta. Asiakas saa myös halutessaan valita vain jonkin kanavan. Luota Agency varmistaa vaikuttajilta halukkuuden asiakkaan kampanjaan sekä selvittää mahdolliset yhteistyön esteet.

3

Hoidamme palkkioiden neuvottelut

Varmistamme pitkän kokemuksemme ansiosta, että asiakkaan kokonaisbudjetti käytetään oikein. Kiinnitämme huomiota siihen, kuinka paljon on järkevää maksaa brändiarvosta ja milloin CPM:n tulee ohjata päätöksentekoa. Otamme myös huomioon, onko brändiarvon maksaminen perusteltua silloin, kun kampanja rajoittuu pelkästään sosiaaliseen mediaan.

3

Hoidamme palkkioiden neuvottelut

Varmistamme pitkän kokemuksemme ansiosta, että asiakkaan kokonaisbudjetti käytetään oikein. Kiinnitämme huomiota siihen, kuinka paljon on järkevää maksaa brändiarvosta ja milloin CPM:n tulee ohjata päätöksentekoa. Otamme myös huomioon, onko brändiarvon maksaminen perusteltua silloin, kun kampanja rajoittuu pelkästään sosiaaliseen mediaan.

4

Asiakas saa puolueettoman analyysin

Asiakas saa kattavan analyysin, jossa sekä yksittäiset vaikuttajat että koko kampanja kokonaisuutena perustellaan selkeästi. Analyysi tarkastelee tuloksellisia tekijöitä, kuten CPM:ää, sekä tunnistaa mahdolliset riskit. Vaikuttajamarkkinointi on aina kokonaisuus, ja on tärkeää erottaa orgaaninen tavoittavuus omaksi osa-alueekseen maksetun mainonnan rinnalla.

4

Asiakas saa puolueettoman analyysin

Asiakas saa kattavan analyysin, jossa sekä yksittäiset vaikuttajat että koko kampanja kokonaisuutena perustellaan selkeästi. Analyysi tarkastelee tuloksellisia tekijöitä, kuten CPM:ää, sekä tunnistaa mahdolliset riskit. Vaikuttajamarkkinointi on aina kokonaisuus, ja on tärkeää erottaa orgaaninen tavoittavuus omaksi osa-alueekseen maksetun mainonnan rinnalla.

Dataan pohjautuva vaikuttajavalinta
Dataan pohjautuva vaikuttajavalinta

Luota AI

Luota AI

Luota AI teknologia on rakennettu ymmärtämään vaikuttajamarkkinoinnin kokonaisuutta, huomioimaan kuluttajakäyttäytymisen muutoksia, markkinoinnin trendejä sekä psykologiaa, brändien liiketoiminnallisia tavoitteita sekä viestinnän pieniäkin sävyeroja. Lopputuloksena asiakas saa selkeän ja perustellun suosituksen vaikuttajista, joiden kanssa yhteistyö tukee brändin tavoitteita parhaiten.


Brändin ja vaikuttajan väliseen yhteensopivuuteen vaikuttaa useampi asia mitä moni tiedostaa.

Engagement & viraalisuus

Brändimatch & sisältötapa

Brändimatch & sisältötapa

Aiemmat sisällöt

Maine ja tone-of-voice

Maine ja tone-of-voice

Maine ja tone-of-voice

Kohdeyleisön vastaavuus

Engagement & viraalisuus

Brändimatch & sisältötapa

Brändimatch & sisältötapa

Aiemmat sisällöt

Maine ja tone-of-voice

Maine ja tone-of-voice

Maine ja tone-of-voice

Kohdeyleisön vastaavuus

Engagement & viraalisuus

Brändimatch & sisältötapa

Aiemmat sisällöt

Maine ja tone-of-voice

Kohdeyleisön vastaavuus

Inhimilliset tekijät

Inhimilliset tekijät

Demografiset tekijät

Demografiset tekijät

Prosentuaalinen yhteensopivuus

Prosentuaalinen yhteensopivuus

FAQ
FAQ

Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt kysymykset

Miten Luota AI eroaa perinteisistä vaikuttajamarkkinointi toimistoista?

Mistä kanavista vaikuttajia etsitään?

Voiko Luota AI todella valita vaikuttajat paremmin kuin ihminen?

Saanko valita sekä AI-löydöksiä että edustamiani vaikuttajia?

Miten nopeasti saan Luota AI analyysin?

Sisältääkö palvelu myös kampanjan koordinoinnin?

Miten Luota AI eroaa perinteisistä vaikuttajamarkkinointi toimistoista?

Mistä kanavista vaikuttajia etsitään?

Voiko Luota AI todella valita vaikuttajat paremmin kuin ihminen?

Saanko valita sekä AI-löydöksiä että edustamiani vaikuttajia?

Miten nopeasti saan Luota AI analyysin?

Sisältääkö palvelu myös kampanjan koordinoinnin?

Aloita puolueettomuuteen ja tuloksiin pohjautuva vaikuttajamarkkinointi jo tänään.

Asiakkaamme ovat muuttaneet vaikuttajamarkkinointinsa arvailusta mitattavaksi kasvuksi.

Puolueettomuus

Kustannustehokkuus

Läpinäkyvyys

Aloita puolueettomuuteen ja tuloksiin pohjautuva vaikuttajamarkkinointi jo tänään.

Asiakkaamme ovat muuttaneet vaikuttajamarkkinointinsa arvailusta mitattavaksi kasvuksi.

Puolueettomuus

Kustannustehokkuus

Läpinäkyvyys

Aloita puolueettomuuteen ja tuloksiin pohjautuva vaikuttajamarkkinointi jo tänään.

Asiakkaamme ovat muuttaneet vaikuttajamarkkinointinsa arvailusta mitattavaksi kasvuksi.

Puolueettomuus

Kustannustehokkuus

Läpinäkyvyys